יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

קצת השראה ...

ההשראה שלי,
אני נמצאת בעולם הסקראפ – עיצוב אלבומים (סקראפבוקינג) מ 2006 ונחשפתי עליו דרך בלוגים של יוצרות מכל העולם . במהלך השנים ראיתי איך העולם הזה גדל והתפתח ואיתו משתנים היצירות והסגנונות העיצוב , כל כמה שנים עולות יוצרות מדהימות, מוכשרות בטרוף, ברמה אחת מעל כולן . (כמובן ש"על טעם ועל ריח ... ") . אני מתפעלת מעבודתן ושואבת מהן השראה ורעיונות . רשימת הפייבוריטים שלי משתנה כל כמה זמן ולא פעם אני מוצאת יוצרת וותיקה שרק עכשיו גילתי את הבלוג שלה ...
אלו שלושת היוצרות שאני שואבת השראה מהן בזמן האחרון

ילנה מרגון - Elena Morgun
http://studio-sunshine.blogspot.co.il/
אוקראינה

היא יוצרת בעיקר אלבומים , דפים מעוצבים וקנווסים
את הסגנון שלה הייתי מגדירה כעדין ושאבי שיק עם נגיעות מיקס מדיה
אני אוהבת את זה שהיא עושה עיצובים שונים ומגוונים ועדיין ה"יד" שלה נוכחת . מאוד מאוד אוהבת את האלבומים שלה אותם היא מכינה במגוון גדלים ועיצובים, אחד החלקים האהובים עלי באלבומים אלו הכריכות המהממות .

אולגה הלדווין - Olga Heldwein Arts
http://olga-heldwein.blogspot.co.il/
פולין

אולגה נשואה ואמא לבן
היא יוצרת בעיקר דפים מעוצבים וקנווסים
הסגנון שלה הוא יותר מיקס מדיה והיא עושה הרבה שימוש בספריים, צבעים, משכות ומסכות למינהן
יש לה דפים מעוצבים יפים מאוד אבל אני דווקא אוהבת יותר את היצירות האחרות שלה כמו קנווסים וקופסאות מעוצבות .

סטייסי יאנג - Stacey Young Creations and Crafts
http://staceyeyoung.blogspot.co.il/
אוסטרליה

סטייסי נשואה ואמא ל 3 בנים (כבר מורידה את הכובע) וכמו שהיא אומרת "אני אוהבת ליצור דברים צבעוניים" . היא יוצרת בעיקר דפים מעוצבים, קנווסים וכרטיסי ברכה .
היצירות של סטייסי באמת מלאות בהרבה צבעים ושמחה, המון אלמנטים, קישוטים ושכבות רבות – ועדיין נראות "נקיות" ומושלמות .
אני תמיד מתפלא מהבסיס שהיא מכינה על הדף (משחות, צבעים וספריי) לפני שהיא מתחילה למלא אותו בקישוטים , כמו כן אני אוהבת את השכבות שהיא עושה ואיך שהיצירה פשוט קופצת מהדף . פעם שאלתי אותה איך היא מאכסנת את הדפים שלה (שיכולים להגיע עובי של כמה סנטימטרים) היא אמרה שהיא לא בדיוק מאכסנת אותם – או שהיא תולה על הקיר או שהיא שומרת בסלסלה .

מקווה שתהנו מהבלוגים שלהן בדיוק כמוני

תגובה 1:

  1. צריכה להכנס לשוטט שם קצת... (חוץ מאצל ההיא עם המיקסד מדיה..)
    ♥שנה טובה סאלי אהובה שכמותך♥

    השבמחק